Circuit TRX – fotbal

TRX – este cel mai nou program in materie de Group Training si Personal Training. Acesta clasa antreneaza toti muschii corpului, fiind suspendat si folosind greutatea proprie a corpului in diferite planuri de inclinatie. Trx Suspension Training permite sa se lucreze: Interval Trainig, Strenght Training, Cardio…

Spre deosebire de programele clasice, TRX este recomandat in antrenamentele de recuperare pentru cei care au probleme cu incheieturile sau cu spatele.

In cadrul antrenamentelor de TRX controlul apartine in totalitate persoanei care lucreaza. Se pot efectua sute de exercitii in conditii de siguranta pentru cresterea puterii, flexibilitatii, echilibrului si a mobilitatii fara a avea riscuri de accidentari si la intensitatea aleasa.

Acest tip de antrenament este potrivit pentru oricine, deoarece se poate controla nivelul de rezistenta si de dificultate. Este un atrenament perfect atat pentru reabilitare cat si pentru un program de fitness intensiv. Spre deosebire de antrenamentele standard ce permit solicitarea unei singure grupe musculare, ceea ce poate duce si la riscul aparitiei de accidentari sau dezechilibre musculare, TRX Suspension Training permite utilizarea unei plaje mai largi de miscari si de grupe musculare simultan.

Beneficiile antrenamentului de TRX:

  • Antreneaza toti muschii corpului.
  • Dezvolta forta musculara.
  • Este si un bun antrenament cardio.
  • Creste flexibilitatea, echilibrul si mobilitatea.
  • Reduce riscul de accidentari.

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s